Saturday, January 5, 2013

You're in my bubble

Leggings Lindex Heels Primark


Puh, jag ligger i slutspurten för min psykologikurs och kan inte alls njuta av att det är helg :) Snart är jag i alla fall klar och jag tystar mig med att jag behöver lägga ner löjligt mindre tid på skola än andra. Här om dagen tog jag en paus och åkte till stan och åt med min käre vän, sen besökte jag elvira på sjukhuset (krossat ryggkotorna i en fallolycka), var där i någon timme och lämnade lite gåvor. Vilken syn att se någon man älskar lida, att gå från en självständig individ till att varken kunna röra sig eller prata, men nu är hon på bättringsvägen tack och lov! Har fått mig en riktig tankeställare, tänk på att vara rädda om er

2 comments:

  1. Snyggt! Skönt att kursen snart är klar :) Hoppas du haft en fin helg och att din vän snart är helt bra igen! Kram :)

    ReplyDelete
  2. Perfect style !! Your pants is beautiful :)

    ReplyDelete