Friday, January 4, 2013

I thougt life owed me more than this with my shopping trips


Jag har varit dålig på att visa min shopping de senaste månaderna, och klädhögarna bara växer. Nu har jag dock fixat en tillfällig lösning på bild-problemet, så det kommer bli betydligt enklare att dela med till er. Här är tre plagg som mami kom hem med idag till mig från secondhand. Jag har på begäran bett henne att hålla ögonen öppna när det kommer till shopping (jag såklart för kostnaden om det behöver förtydligas) och gånger som dessa är det definitivt lönsamt. Ponchon kostade 5 kronor och fuskpälsen 80 kr. ;)

Jag är så sjukt taggad på att fota fina outfits! Funderar på hur jag ska matcha dessa men tröjan blir nog med någon kjol, ponchon/jackan med skinnbyxor eller något annat flott. Det är alltid lika kul att planera i huvudet och se hur det blir sen, hur fel eller rätt det kan bli. Så med det sagt undrar jag hur ni hade matchat dem? xx

2 comments:

  1. Så härligt när man verkligen får fynda billiga grejer! :)

    Sv: Ja så himla irriterande när man verkligen är inställd på att sätta sig och plugga också!

    ReplyDelete
  2. Beautiful pieces, your leopard coat is beautiful :)

    ReplyDelete