Thursday, December 27, 2012

Shut down and humb the hurt

Kalle Anka

Julgran och klappar

Vinterland

Julens klädsel: paljettbyxor och rosa kappa

Jag kan fortfarande inte lägga in bilder via datorn så nu har jag gått via mobilen. Så trist, vill ju verkligen blogga med kvalité och har massor att visa er! Men den som väntar på något gott..

Då var denna jul över. Kan summera den med släkt, julmat, kyrka, klappar ut i massor, obligatoriskt tv-tittande och väntan. Precis som det ska va. Dessvärre vaknade jag halv 4 på julaftonsmorgonen så var skapligt trött hela dagen! ;) Börjar på riktigt tröttna på hela vintern och julen. Har alltid varit en sucker för den och allt som hör till men nu efter 17 år börjar det gå i motsatt riktning, jag som starkt ogillar mönster och banalitet börjar undra om det är såhär det alltid ska vara, hehe. Nästa år firar jag gärna jul på en strand som lite variaton!

Nu måste jag knyta mig. Imorgon blir det en visit till stockholm, sedan får vi se vad helgen bjuder på! <3

No comments:

Post a Comment