Thursday, November 22, 2012

A new beginning

Hej allihopa! Efter några år på blogg.se har jag bestämt mig för att börja här. Jag behöver en nystart och känner att blogspot är ett bättre forum för mig. Jag läser mycket internationella modebloggar här och detta blir ett enklare sätt för mig att kommunicera med dem och att nå ut till andra. Blogg.se känns så banalt och förstört på något sätt. Influerad av vardagsbloggar som pumpar ut sin reklam överallt medan det handlar om tillgivenhet och passion i alla aspekter här.

Jag kommer köra i samma linje som vanligt men fokusera mer på min passion för kläder och mode. En och annan text kanske dyper upp då och då också. Är ni med mig?! Jag är så taggad..


// Hello everbody! After some years on blogg.se I have decided to begin here. It feels like blogspot is a better platform for me. I read alot of fashionblogs here and this is an easier way for me to communicate with them and reach out to other. Blogg.se feels so banal in some way.

I will go the same way as usually but focus more on my passion for clothes and fashion. One and another text may come up as well.. Are you with me?! I'm so excited!

(Nej, jag har inte storhetsvansinne och kommer skriva på engelska därför. Det är för att svenska bloggar/läsare är en minoritet här och jag vill ju göra mig förstådd av alla. Dessutom är det mycket roligare att skriva på engelska OCH bra övning. Två flugor i en smäll. ;))

No comments:

Post a Comment