Saturday, January 26, 2013

We walk this world together




Några bilder jag knäppte av här om dagen.

Ber verkligen om ursäkt för den dåliga uppdateringen. Har haft tankarna på annat. Igår hade jag min examination i psykologi och den gick superbra trodde jag tills jag fick reda på betyget som inte går i linje med mina omdömen. Blir så förbannad på skolsystemet och att det inte är fler lärare som blandar sig in i betygsättningen. Frågan är hur värt det är att slita för en bokstav och hur värt det är att ha så höga krav på sig själv. Time will tell..

Annars är jag inne i en period då jag har tröttnat på shopping och allt konsumerande. Min garderob är proppfull och kläder ramlar ner från min hängare om nätterna. Jag har över tio nya byxor som ska in i garderoben och nya överdelar ligger runt omkring i påsar. Jag handlar max något plagg i månaden mellan mars-juni och sep-dec men stora reor och utomlandsresor blir mina bakslag. Det är väldigt små summor vi talar om och det sker inte ofta men i större doser när det väl sker (som att köpa tre byxor för 150 kr eller 15 plagg för 700 kr), så jag tänker att det inte är så hemskt egentligen, men det finns fortfarande ingen poäng med det utan det är bara ett missbrukande handlingssätt som inte tillför någon glädje likt den man känner när man bara handlar nån gång ibland. Så det är det jag vill eftersträva.. Hoppas ni stöttar mig ;)

No comments:

Post a Comment